marți, 29 ianuarie 2013

Blogul de carti al lui Doru Castaian

In sfarsit, blogul de carti...

Asa dupa cum v-am promis, dragi prieteni, l-am deschis. Blogul de carti este o idee veche de-a mea iar acum ea a prins carne intrucat am constatat (cu uimire si bucurie) ca sunt foarte multi cei pentru care impresiile mele conteaza. Nu deschid un blog de carti din pedanterie, ci din dorinta sincera de a ma bucura alaturi de voi, de a impartasi si de a primi si nu in ultimul rand de a sistematiza putin cea mai nesistematica si mai draga dintre experientele mele intelectuale.

Doru Cititoru`

Sunt un cititor patimas si (aproape) imposibil. Nu am un sistem de lectura pentru ca nu pot. Dar va recomand tuturor sa aveti unul. Citesc dupa impuls, rareori fisez si nu strang decat umbre in minte si in suflet. Pentru a evita haosul absolut, incerc sa asez mici oaze de ordine in oceanul dezordinii mele. Astfel, citesc literatura lungi perioade, dupa care abandonez si trec la carti de filosofie sau la carti de stiinta. Ma intereseaza totul si devorez totul. Undeva, in centrul mintii mele, totul se leaga, marele paianjen isi tese panza, cartea de nisip schimba nenumarate perspective. Grupez uneori cartile sub diferite teme, mai mult pentru a-mi crea mie impresia ordinii. In fapt, acest blog va fi prima experienta de lectura cat de cat structurata. Va invit sa-i fiti partasi si prieteni.

Blogul
Va avea mai multe sectiuni. Nu stiu acum exact cate. Vor exista sigur trei sectiuni: LITERATURA. STIINTA, FILOSOFIE
Dar e sigur ca vor aparea si altele pe parcurs.

2 comentarii: